Arxiu Municipal de Lleida
Esteu aquí: Inici Serveis Preguntes freqüents

Preguntes freqüents

ON ESTÀ L’ARXIU?

El Servei d'Arxiu i Gestió de Documents es troba a la planta baixa del Palau de la Paeria, s’hi pot accedir des de la plaça Paeria i des de l’av. Blondel.

L’horari d’atenció al públic és de dilluns a divendres de 9 a 14 h.

 

CAL ALGUN REQUISIT ESPECIAL PER ACCEDIR-HI?

L’accés al Servei d'Arxiu i Gestió de Documents és lliure. Tan sols cal identificar-se amb el DNI o el NIE. És necessari emplenar una fitxa amb les dades personals i l’objecte de la recerca.

 

COM PUC CONSULTAR ELS DOCUMENTS DE L’ARXIU?

L’accés als fons que conserva el Servei d'Arxiu i Gestió de Documents està obert a tots els ciutadans. La consulta es pot realitzar de manera presencial, i en el cas d’algunes sèries i documents a través de la seva pàgina web.

 

QUÈ PUC CONSULTAR A L’ARXIU MUNICIPAL?

El Servei d'Arxiu i Gestió de Documents conserva aquella documentació generada per l’Ajuntament de Lleida en l’exercici de les seves funcions des de l’any 1150 fins als nostres dies.

I la documentació dels Fons Particulars que els ciutadans generosament han donat a l'Arxiu de la Ciutat.

 

ES PODEN SOL·LICITAR REPRODUCCIONS DELS DOCUMENTS CONSERVATS A L’ARXIU?

Sí, és possible sol·licitar reproduccions dels fons documentals seguint el protocol d’actuació sobre reproducció de documents aprovat pel Servei d'Arxiu i Gestió de Documents, previ abonament de les tarifes establertes en les taxes i els preus públics municipals.

 

COM CITAR ELS DOCUMENTS DE L'ARXIU MUNICIPAL?

En el següent document us indiquem com s'han de realitzar les citacions sempre que en els vostres treballs, articles i publicacions feu referència a un document de l'Arxiu Municipal. Si teniu algun dubte us podeu posar en contacte amb arxiu@paeria.cat.

Indicacions per citar els documents de l'AML.

 

EXISTEIX SERVEI DE PRÉSTEC?

No, els documents conservats al Servei d'Arxiu i Gestió de Documents tan sols poden ser consultats a la sala de consulta, així com els volums que integren la biblioteca auxiliar.

 

ES POT SOL·LICITAR INFORMACIÓ PER CORREU O TELEFÒNICAMENT?

Sí, els tècnics del Servei d'Arxiu i Gestió de Documents estan a disposició per atendre les consultes dels usuaris.

Si esteu interessats us podeu adreçar al formulari de consulta d’aquesta pàgina web.

 

PUC REBRE ASSESSORAMENT ESPECIALITZAT?

Sí, a la sala de consultes hi ha sempre personal especialitzat per poder orientar als usuaris.

 

ES POT ACCEDIR A QUALSEVOL DOCUMENT QUE CONSERVA L’ARXIU?

L’accés dels ciutadans a la documentació dipositada en el Servei d'Arxiu i Gestió de Documents està garantit sens perjudici de les restriccions definides en la llei o de les que es puguin establir per raons de conservació.

Capítol IV, secció 3 del Reglament de l’Arxiu Municipal de Lleida.


Contactar | Avís legal

Plaça Paeria, 1 - 25007 - Lleida | Tlf 973 700 352 | Fax 973 700 665 | arxiu@paeria.cat
© La Paeria - Ajuntament de Lleida