Arxiu Municipal de Lleida
Esteu aquí: Inici Notícies Memòria de les accions del Servei d’Arxiu de l’any 2021

Memòria de les accions del Servei d’Arxiu de l’any 2021

Infografia amb les dades de la memòria de les accions dutes a terme pel Servei d’Arxiu i Gestió de Documents al llarg de l’any 2021.

El Servei d’Arxiu i Gestió de Documents és el responsable del patrimoni documental de l’Ajuntament de Lleida, i s’ocupa de gestionar la documentació produïda i rebuda per la institució municipal i de posar-la a l’abast dels usuaris. A més, és l’òrgan encarregat de la gestió documental, de la custòdia i de la divulgació dels seus documents.

Arran de l’entrada en vigor de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, el Servei d’Arxiu va crear el Portal de Transparència, que és l’instrument per fer accessible la informació a la ciutadania.

Per tant, les funcions de l’Arxiu es mouen tant en l’àmbit de la gestió administrativa com en el de la difusió cultural. A continuació, us presentem una infografia amb les dades de la memòria de les accions dutes a terme pel Servei d’Arxiu i Gestió de Documents al llarg de l’any 2021.

Aquest any 2021, malgrat les circumstàncies de la pandèmia hem continuar mantenint el préstec intern i les consultes en sala, que realitzem amb cita prèvia. I s’han reprès les transferències i els procediments d’eliminació de documentació després de la parada provocada per la Covid de l’any 2020.

Respecte a la difusió, hem potenciat la nostra presència a les xarxes socials i, cal destacar que el Twitter de l'Arxiu ja té quasi 900 seguidors.

Descarrega't la infografia


Contactar | Avís legal

Plaça Paeria, 1 - 25007 - Lleida | Tlf 973 700 352 | Fax 973 700 665 | arxiu@paeria.cat
© La Paeria - Ajuntament de Lleida