Memòria de les accions del Servei d’Arxiu de l’any 2019
Infografia amb les dades de la memòria de les accions dutes a terme pel Servei d’Arxiu i Gestió de Documents al llarg de l’any 2019.
Infografia amb les dades de la memòria de les accions dutes a terme pel Servei d’Arxiu i Gestió de Documents al llarg de l’any 2019.
Com ja sabeu, el Servei d’Arxiu i Gestió de Documents és el responsable del patrimoni documental de l’Ajuntament de Lleida, i s’ocupa de gestionar la documentació produïda i rebuda per la institució municipal i de posar-la a l’abast dels usuaris. A més, és l’òrgan encarregat de la gestió documental, de la custòdia i la divulgació dels seus documents.
Arran de l’entrada en vigor de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, el Servei d’Arxiu va crear el Portal de Transparència, que és l’instrument per fer accessible la informació a la ciutadania.
Per tant, les funcions de l’Arxiu es mouen tant en l’àmbit de la gestió administrativa com en el de la difusió cultural. A continuació, us presentem una infografia amb les dades de la memòria de les accions dutes a terme pel Servei d’Arxiu i Gestió de Documents al llarg de l’any 2019.