Portal de Transparència i Normativa
Portal de transparència
Calendari de conservació i règim d’accés documental
Eina de la gestió documental que avalua els documents en les diferents fases del seu cicle vital i defineix el seu règim d’accés.
Quadre de classificació documental
Estructura jeràrquica que reflecteix les diferents funcions de l’organització, identificant i agrupant els seus documents.
Instruments de descripció documental
L’inventari és un instrument de control per a l’arxiver i ofereix orientació i informació a l’usuari.
Registre d’eliminació de documents
Instrument de control que informa dels processos d'eliminació dels documents de l'organització.
Normativa
Normativa Interna
Reglaments i protocols que regeixen el funcionament del Servei d'Arxiu i Gestió de Documents.
Marc legal
Legislació autonòmica, estatal i reglaments internacionals que regulen la bona praxis del Servei d'Arxiu i Gestió de Documents.
Administració electrònica
Recursos necessaris per a la gestió dels documents electrònics, en el marc de la promoció corporativa de l'e-Administració.